Ziraat bankası danışma hattı

444 00 00 – 0850 220 00 00 Ziraat Bankası Müşteri İletişim Merkezi ile zamana ve mekana bağlı kalmadan bankacılık işlemlerinizi 7 gün 2​4 saat telefon ile gerçekleştirebilirsiniz. Müşteri İletişim Merkezimizden finansal işlemlerinizi yapabilmeniz için Telefon Bankacılığı müşterisi olmanız gerekmektedir.

444 0 000 numara kime ait?

444 0 000 numaralı ya da 0 850 220 00 00 numaralı Ziraat Bankası Müşteri İletişim Merkezi ile zaman ve mekan farkı olmaksızın Ziraat Bankacılık hizmet ve paketleri hakkında bilgi alınmakta ve bilgi verilmektedir.

0850 Ziraat ücretli mi?

Müşteri İletişim Merkezi'ni aramak ücretli mi? 0850 220 50 00 Müşteri İletişim Merkezimizi cep telefonunuzdan aramanız halinde sabit hat olarak ücretlendirilir veya paket dakikalarınızdan düşer, ek bir ücret ödemezsiniz. Sabit hatlardan aramanız halinde ise kendi paketiniz üzerinden ücretlendirilirsiniz.

Ziraat Bankası müşteri numarası nasıl öğrenilir?

Telefonla arayarak telefon bankacılığı ile müşteri numarası öğrenme: Ziraat Bankası müşteri hizmetlerini arayarak, çok kısa bir süre içerisinde müşteri numaranızı öğrenebilirsiniz. Yapmanız gereken 444 00 00 numaralı telefonu aramak ve 2(iki) tuşuna basmaktır.

Ziraat Bankası telefon numarası nasıl yazılır?

Tüm telefonlardan alan kodu çevirmeden direkt 444 00 00 – 0850 220 00 00'ı tuşlayarak Müşteri İletişim Merkezi'mize ulaşabilirsiniz.

444 0 444 neden arar?

444 0 444 Yapı Kredi Bankası'na ait Bireysel Müşteri İletişim Merkezi'nin numarasıdır. Banka ile yapılabilecek birçok işlemde kullanılan bu hat 7 gün 24 saat müşterilere hizmet sunmaktadır. Yapı Kredi müşterilerin dilek, istek ve şikayetlerini bu telefon numarası üzerinden yürütmektedir.

000 Kimin numarası?

Triple Zero (000) ne zaman aranır? Triple Zero (000) numaralı telefonu yalnızca yaşamı tehdit eden ya da polis, itfaiye ya da ambulansın acil yardımı gereken kritik zamanlarda aramalısınız.

0850 nerenin numarası Ziraat Bankası?

444 00 00 – 0850 220 00 00 Ziraat Bankası Müşteri İletişim Merkezi ile zamana ve mekana bağlı kalmadan bankacılık işlemlerinizi 7 gün 2​4 saat telefon ile gerçekleştirebilirsiniz. Müşteri İletişim Merkezimizden finansal işlemlerinizi yapabilmeniz için Telefon Bankacılığı müşterisi olmanız gerekmektedir.