Avea hat dökümanı sorgulama

Avea hareket dökümü nasıl bakılır?

Türk Telekom Doküman Sorgulama İşlemi Nasıl Yapılır?

  1. 444 1 444 numaralı müşteri hizmetlerini arayarak mobil, sabit internet, ev telefonu ve Tivibu hizmetlerinden size uygun olanı seçin.
  2. 10 haneli hizmet numaranızı, T.C. …
  3. Müşteri temsilcisine ayrıntılı fatura dökümü talep ettiğinizi iletin.

Jun 16, 2020

Avea görüşme detaylarını nasıl öğrenebilirim?

Fatura görüşme detayına ulaşmak için Online İşlemler'e giriş yapmanız gerekmektedir. Fatura İşlemlerim” ana menüsünden “Görüşme Detayları” alt menüsü tıklanarak dönem bazlı veya tarih aralığı ile sorgulama gerçekleştirebilirsiniz.

Avea fatura dökümü nasıl alınır?

Bu seçeneklerden birincisinde, "Fatura" yazıp "5555" numarasına mesaj göndererek ya da *100# numarasını arayarak, Avea fatura sorgulama yapılabilir. İkinci seçenekte ise "Guncel" yazıp "5555" numarasına mesaj gönderebilir ya da *100# numarasını arayabilirsiniz.

9520 ne demek?

Tek kullanımlık şifrenizi Mobil hattınız için 9520'ye ŞİFRE yazarak SMS ile ya da İnternet & Ev Telefonu için giriş sekmesindeki Şifre Gönder butonuyla öğrenebilirsiniz. … Android cihazlarda 4 haneli numaralara SMS gönderimi yapıldığında bu uyarı alınabilir.

Arama dökümanı kaç aylık çıkar?

Mobil operatörler; yasal sebeplerden dolayı, arama geçmişini 6 aya kadar kayıt altına almak ve bu kayıtları görüntülemek isteyen müşterileri için muhafaza edip paylaşmak zorundadır. Bu durum; yalnızca faturalı hat sahipleri için geçerlidir.

Telefonda yapılan her şeyin dokümanı nasıl silinir?

Tek bir dosyayı kalıcı olarak silme

  1. Google Dokümanlar, E-Tablolar veya Slaytlar uygulamasını açın.
  2. Sol üstteki Menü'ye. dokunun.
  3. Çöp kutusu'na dokunun.
  4. Silmek istediğiniz dosyanın yanındaki Diğer'e. dokunun.
  5. Tamamıyla sil'e dokunun.

Telefon arama geçmişi nasıl bulunur?

Çağrı geçmişini görüntüleme

  1. Telefon uygulamasını açın.
  2. Son Kişiler'e. dokunun.
  3. Listenizdeki her çağrının yanında, aşağıdaki simgelerden birini veya birkaçını görürsünüz: Cevapsız çağrılar (kırmızı) Cevapladığınız çağrılar (mavi) Giden çağrılar (yeşil)